Wellness jövedelem

Hogyan teremthetsz jövedelmet a doTERRA-val?

Két alapvető módon kereshetnek bónuszokat a Wellness Tanácsadók: 

Kiskereskedelmi felárral: A Wellness Támogatók saját vásárlóiknak értékesíthetik a termékeket a doTERRA által megadott kiskereskedelmi áron. Az ár és a támogató által fizetett nagykereskedelmi ár közötti különbség a támogató profitja. 

Bónuszokon vagy jutalékokon keresztül: A Wellness Tanácsadók bónuszokat, vagy néha jutalékokat kaphatnak, amelyek az ő saját termékértékesítéseikből, valamint az általuk toborzott, illetve a szervezetükbe tartozó más Wellness Tanácsadók értékesítéseiből származnak. Ez a struktúra lehetőséget biztosít a hálózatépítésre, ahol a támogató jutalékot kap a szervezete által generált teljes értékesítési volumen egy meghatározott százalékában. Ez a módszer ösztönzi a csapatépítést és a közös sikerre való törekvést a szervezeten belül. 

Fedezd fel a lehetőségeket

A doTERRA bőséges jutalékrendszere bizonyítottan hatékony eszköz a hosszú távú, tartós passzív jövedelem létrehozására, miközben ösztönzi a szinergiát és együttműködést.

Értékeljük a hűséged

Vásárold meg rendszeresen a kedvenc termékeidet minden hónapban és cserébe pontokat, ingyenes termékeket és egyéb jutalmakat kapsz!

Szerezd meg a hónap ingyenes termékét!

A doTERRA minden hónapban kiválaszt egy terméket, amit a Hűségprogram tagjai ingyen megkaphatnak!

Maximalizáld szállítás utáni pontjaidat

Minden online leadott rendelés esetén bónusz pontokat kaphatsz a szállítás utáni pontokból.

Juss exkluzív előnyökhöz

A Hűségprogram tagjaként exkluzív csomagokhoz, kedvezményekhez és egyéb nagyszerű promóciókhoz férhetsz hozzá.

A doTERRA jutalékrendszerének bemutatása

A doTERRA jutalékrendszere számos lehetőséget kínál a tagoknak, hogy jutalmakat szerezzenek termékeik értékesítéséből és csapatépítési erőfeszítéseikből. 

Kiskereskedelmi nyereség 

Mint Wellness Tanácsadó, egyik alapvető bevételi forrásod a kiskereskedelmi nyereség lehet. Amikor kiskereskedelmi ügyfelek - azaz azok az emberek, akik nem regisztráltak a doTERRA rendszerében - vásárolnak tőled, ők a doTERRA által meghatározott kiskereskedelmi áron teszik ezt. Te mint tanácsadó, viszont nagykereskedelmi áron szerezheted be a termékeket. A kiskereskedelmi és a nagykereskedelmi ár közötti különbség a te nyereséged. Ez a rendszer lehetővé teszi, hogy profitálj a közvetlen értékesítésekből és így növeld az üzleti bevételeidet.

Gyorsstart bónusz

A doTERRA gyorsstart bónusza egy olyan jutalmazási lehetőség, amely lehetővé teszi az újonnan csatlakozott Wellness Tanácsadók számára, hogy gyorsan kezdjenek el jövedelmet termelni. Ez a bónusz az első 60 napban történő aktív értékesítési tevékenységért jár és célja, hogy ösztönözze az új tagokat azonnali és hatékony munkavégzésre.

Ez a bónuszrendszer nemcsak az új tagokat motiválja, hanem hozzájárul a doTERRA közösség növekedéséhez is, hiszen ösztönzi a tagokat, hogy építsék ki saját csapatukat és bővítsék üzleti tevékenységüket.

Hármaserő bónusz

A doTERRA "Hármaserő" (Power of Three) Bónusza egy strukturált jutalmazási rendszer, amely ösztönzi a Wellness Tanácsadókat, hogy építsenek ki egy erős és aktív csapatot. Ez a bónusz a csapatszerkezetre és az együttműködésre helyez hangsúlyt, ahol a Wellness Tanácsadóknak és csapatuknak együttesen kell elérniük bizonyos havi forgalmi célokat.

A "Hármaserő" bónusz három szinten keresztül működik, ahol minden szint elérésével növekszik a jutalék. Az első szint elérésekor egy kisebb összegű bónuszt kap a támogató és ahogy a csapatszerkezet növekszik és erősödik, a második és harmadik szint elérésekor egyre nagyobb összegeket lehet realizálni.

A bónusz kulcsa, hogy a támogatóknak nem csak saját maguknak kell aktívan értékesíteniük, hanem az is, hogy segítsék csapatuk tagjait a saját értékesítési és toborzási céljaik elérésében. Ez a közös célkitűzés és az együttműködés szellemisége elősegíti a csapat tagjainak sikeres és fenntartható üzletépítését a doTERRA rendszerében. 

Legyél Te is Wellness Tanácsadó 

Hűségprogram GYIK

Minden, amit a doTERRA LRP (Loyalty Rewards Program) hűségprogramjáról  tudni érdemes

Mik a frissítések az LRP-hűségprogram százalékos követelményeiben?

A doTERRA LRP-hűségprogramjában résztvevők eddig megőrizhették hűségpontjuk százalékát havi LRP rendelés nélkül is. Azonban 2022 novemberétől kezdődően, ha egy tag nem ad le legalább 1 PV értékű hűségrendelést minden hónapban, az eddig felhalmozott LRP-százaléka automatikusan 10%-ra csökken. Ez azt jelenti, hogy folyamatos aktivitás szükséges az előnyök fenntartásához.

Mikor lép hatályba a változás a hűségprogram százalékos követelményeiben?

Az LRP rendelések követését 2022. november 1-jétől kezdjük el és az addig megszerzett LRP-százalékok automatikus korrekciója 2022. december 1-jétől fog érvénybe lépni, minden hónap elején. Ez azt jelenti, hogy a tagoknak novemberétől kezdődően minden hónapban kötelező lesz legalább egy rendelést leadniuk, hogy fenntarthassák a megszerzett hűségpontjuk százalékát.

Kikre terjed ki ez a változás a hűségprogramban?

A változás az LRP-hűségprogram valamennyi résztvevőjére vonatkozik. Mindenki, aki a programban részt vesz, köteles betartani az új szabályokat és követelményeket a hűségrendelésekkel kapcsolatban.

Mit veszítenek azok, akik nem felelnek meg az új hűségrendelési (LRP) követelményeknek?

Amennyiben a résztvevők nem adnak le legalább 1 PV értékű hűségrendelést, úgy az LRP programban elért százalékos hűségpontjuk automatikusan visszaáll 10%-ra. A korábban felhalmozott pontjaik azonban érintetlenek maradnak és továbbra is felhasználhatók lesznek.

Milyen értesítést kapnak a Beléptetők a százalék változásáról?

A beléptetők nem kapnak közvetlen értesítést, ha a vonatkozó tagok LRP százalékát az alapértelmezett 10%-ra állítjuk vissza. Jelenleg a doTERRA vizsgálja a kommunikációs lehetőségeket és annak szükségességét, hogy a jövőben esetlegesen értesítést küldjön a beléptetőknek is.

Értesítést kapok, ha nem teszek eleget egy hűségrendelési (LRP) kötelezettségnek?

Nem minden esetben küld értesítést a doTERRA a hűségrendelés elmulasztásáról, mivel ennek számos oka lehet. Például, ha egy bankkártyás fizetés nem sikerül, erről e-mailben értesít, azonban más okokból elmaradt rendelés esetén előfordulhat, hogy nem érkezik figyelmeztetés. Érdemes rendszeresen ellenőrizned a rendeléseid állapotát és a hozzájuk kapcsolódó adatokat, hogy mindig naprakész legyen a rendszer és a rendelések zökkenőmentesen menjenek végbe.

Visszaállítható-e a korábbi százalékom, ha újra elkezdem a hűségprogramot?

A megszerzett százalék visszaállítása kivételes esetekben lehetséges, de mindig egyedi megítélés alapján történik és nem tekinthető automatikusnak. Amennyiben ezt szeretnéd, lépj kapcsolatba a doTERRA ügyfélszolgálatával, ahol egyénileg megvizsgálják az eseted és tanácsot adnak a lehetséges lépésekről.

Továbbra is láthatom majd a tagjaim "Következő LRP-dátumát" a Részletes szervezeti áttekintésben?

Igen, mivel a sablonok nem kerülnek törlésre, így továbbra is megtekintheted, hogy a tagjaid mikor tervezik a következő LRP rendelésüket leadni.

Mit tehetek, ha véletlenül visszaáll a százalékom vagy nem tudtam időben rendelést leadni?

Amennyiben a százalékod helyreállítása szükséges, vagy segítségre van szükséged a rendelési folyamatban, nyugodtan fordulj a doTERRA ügyfélszolgálatához, illetve a saját Account Manageredhez, akik készséggel állnak rendelkezésedre, hogy segítsenek megoldani a helyzetet.

Megőrizhetem a már megszerzett százalékomat, ha előzetesen jeleztem az ügyfélszolgálatnak vagy az Account Manageremnek, hogy egy hónapot ki szeretnék hagyni az LRP rendeléseimből?

Bár előre jelezheted szándékodat az ügyfélszolgálatnak vagy az Account Managerednek a hűségrendelés kihagyására vonatkozóan, a megszerzett százalékod ettől függetlenül módosulni fog és visszaáll az alapértelmezett 10%-ra a következő hónapban.

Hogyan befolyásolja a hűségrendelésemet, ha átutalással fizetek?

Amennyiben a hűségrendelésedet (LRP) az adott hónapban feldolgozzák és a doTERRA Europe a következő hónap 10. napjáig megkapja a fizetést, a megszerzett százalékod nem változik. Vegyük például, hogy április 25-én adsz le egy rendelést, de az átutalás május 5-ig nem érkezik meg, ekkor a jutalomszázalékod május 1-én 10%-ra csökken. Abban az esetben, ha a fizetés május 10-ig beérkezik, a százalékod visszaáll az eredeti értékre május 11-től.

E-mailt kaptam a doTERRA-tól, hogy inaktivitás miatt törlik az LRP-sablonomat. Kapcsolódik ez a százalékváltozáshoz?

Nem, a két dolog nem áll közvetlen összefüggésben. A doTERRA nemrég kezdte meg az inaktív LRP-sablonok törlését. Egy sablon akkor válik inaktívvá, ha hosszabb időn keresztül nem történik meg a rendelés kifizetése vagy nem kerül feldolgozásra. Bár ez az intézkedés is az LRP-hűségprogram keretein belül történik, külön kezdeményezésről van szó, amely különálló a százalékváltozással kapcsolatos változtatásoktól.

Mik a doTERRA LRP-hűségprogram fő elemei?

A doTERRA LRP-hűségprogram egy olyan rendszer, amely havi rendszerességű vásárlásaidért cserébe hűségpontokkal jutalmaz. Ezek a pontok már a programban való részvétel első napjától kezdve gyűjthetők és később a pontokat felhasználhatod doTERRA termékek vásárlására, mintha csak pénzt használnál. A programban eltöltött idő hosszával arányosan egyre több pontot gyűjthetsz, a havi vásárlásaid értékének akár 30%-át is elérheted pontok formájában!

Milyen előnyökkel jár az LRP-hűségprogramban való részvétel?

Az LRP-hűségprogramban való részvétel számos előnnyel jár:

  • Pontgyűjtés: Gyűjthetsz pontokat minden havi vásárlásoddal, amiket később ingyenes termékekre válthatsz be.
  • Hónap terméke: Amennyiben egy hónapban legalább 125 PV értékű hűségrendelést adsz le a hónap 1. és 15. napja között, jogosult leszel a hónap termékére, amely egy különleges, ingyenes termék minden hónapban.
  • Automatikus szállítás: A rendszeres doTERRA-termékeidet automatikusan megkaphatod, így nem maradsz le semmiről.
  • PV-visszatérítés: Visszaszerezheted a havi hűségrendeléseid PV-értékének akár 30%-át hűségpontok formájában.
  • Rugalmas rendelés módosítás: A hűségrendelésedet a beállított havi szállítási dátum előtti napig szabadon módosíthatod.
  • Jutalékszerzés: A programban részvétellel jogosult leszel különböző jutalékszerzési lehetőségekre.
  • Online pontkezelés: Hűségpontjaidat könnyedén kezelheted és felhasználhatod a doTERRA weboldalán.

Fontos megjegyezni, hogy ha egy adott hónapban nem adsz le hűségrendelést, a megszerzett százalékod automatikusan visszaáll az alapértelmezett 10%-ra. Emellett minden hűségpontokkal leadott rendelés esetében 2 EUR/GBP (áfa nélküli) összegű feldolgozási díjat számítunk fel.

Hogyan vehetek részt az LRP Fast Track előnyeiben?

A következőképpen vehetsz részt az LRP Fast Track programban, mint új Wellness Tanácsadó vagy Törzsvásárló:

Természetes megoldások csomag: Ha ezt a csomagot választod a belépésed utáni 30 napon belül, és leadod a következő hónapban a 100 PV értékű hűségrendelésedet, a következőket kapod:

  • 100 hűségpont
  • 15%-os induló LRP-szint

Essential Oil Collection csomag: Ha ezt a csomagot választod a belépésed utáni 30 napon belül, és a következő hónapban leadod a 100 PV értékű hűségrendelésedet, a következőkben részesülsz:

  • 200 hűségpont
  • 20%-os induló LRP-szint

Business Leader csomag: Ha ezt a csomagot választod a belépésed utáni 30 napon belül, és a következő hónapban leadod a 100 PV értékű hűségrendelésedet, a következőkben részesülsz:

  • 400 hűségpont
  • 25%-os induló LRP-szint

Fontos megjegyzés: A hűségpontok csak a belépéstől számított 60 nap után válnak beválthatóvá. Amennyiben az LRP-rendelés 60 napnál korábban törlődik, a hűségpontokat nem kapod meg. Az LRP Fast Track programra csak azok kerülnek fel, akik a megfelelő belépőcsomagokat vásárolják meg. Ezek a rendelések nem minősülnek hűségrendelésnek, így nem számítanak bele a Power of 3 bónuszba vagy más LRP-előnyökbe.

Minden hónapban szükséges egy LRP rendelést leadnom a megszerzett százalékom megőrzéséhez?

Igen. Az LRP-hűségprogramban való részvételhez elengedhetetlen, hogy minden hónapban legalább 1 PV értékű hűségrendelést adj le, hogy fenntarthasd a megszerzett százalékszintedet és gyűjthess hűségpontokat. Azaz minden hónapban aktívnak kell lenned, hogy a kedvezményeidet megőrizd.

Jutalékrendszer GYIK

Minden, amit a doTERRA jutalékokról tudni érdemes

Mikor történik meg a jutalékok kifizetése?

A jutalékok kifizetése rendszerint a rákövetkező hónap 15-e és 20-a közötti időszakban zajlik. Például a júliusi jutalékokat augusztus közepén, pontosabban a hónap 15-e és 20-a között összegzik és utalják.

Milyen sűrűn aktualizálódik a mydoTERRA a legújabb forgalmi adatokkal?

A részletes szervezeti jelentések gyakorlatilag valós időben frissülnek, így a forgalmi adatokat bármikor lekérdezheted. A rangsorolási információk naponta többször is frissülnek, az utolsó frissítés időpontjáról pedig értesítést találsz a modul alján.

Biztos lehetek a Power of 3 bónuszom helyes kiszámításában a grafikus fára alapozva?

A grafikus fa egy vizuális tervezési eszköz, amely bemutatja a csapatod várható rendeléseit és lehetséges fejlődési útvonalait, de nem tükrözi a tényleges helyzetet. Ez segít felmérni az LRP-rendelések lehetséges feldolgozását egy hónap során. A Power of 3 bónuszod aktuális állapotának pontos nyomon követéséhez használd a részletes szervezeti áttekintést vagy a minősítési modult, ahol a Power of 3 állapotát részletesen és szűrve tekintheted meg.

Lehetőségem van több Power of 3 bónusz megszerzésére?

Igen, a szervezeted méretétől függően több Power of 3 bónuszra is szert tehetsz. Amennyiben több ilyen bónuszt szeretnél gyűjteni, fontos megjegyezned néhány kulcsfontosságú információt. Először is, teljesítened kell egy összesített 1275 EUR összegű jutalékot, mielőtt a második bónuszra törekedhetsz (tehát nem szerezhetsz egyszerre két 212 EUR értékű bónuszt, de lehet egy 1275 EUR és egy 212 EUR értékű bónuszod). Az első Power of 3 bónusz összege nem számít bele a következőbe, beleértve a saját rendeléseidet is. A bónuszok megszerzéséhez szükséged van a megfelelő csapatforgalomra és olyan csapattagokra, akik rendelkeznek a szükséges LRP-sablonnal.

Elhelyezhető-e két minősülő láb ugyanazon frontvonalbeli vezető alá?

Nem. A minősülést elősegítő lábaknak külön-külön, önálló frontvonalban kell lenniük. Még ha az illetők ugyanazon szponzor által kerültek bevezetésre, minden minősülő lábnak saját, elkülönült frontvonalat kell formálnia.

Hogyan növelhetem a részesedésemet a különböző jutalékalapokban?

Minden jutalékalapnak megvannak a maga szabályai, de minden esetben léteznek lehetőségek a részesedés növelésére. A Vezetői teljesítmény-jutalékalapnál például minden Silver, Gold vagy Platinum minősítésű vezető extra részesedést szerezhet, amennyiben támogat egy közvetlenül általa beléptetett csapattagot abban, hogy először érje el az Elite szintet. A Diamond, Blue Diamond és Presidential Diamond vezetők szintén jogosultak extra részesedésre a saját jutalékalapjaikból, ha segítenek egy új tag első Premier szint elérésében. A legmagasabb szintű vezetők, mint a Diamondok, extra részesedést kaphatnak a Diamond teljesítmény-jutalékalapból is, amennyiben közvetlenül általuk beléptetett új tagok érik el először a Premier szintet.

Miért nem nő, vagy miért marad azonos a szervezeti Unilevel bónuszom, miközben a csapatom forgalma emelkedik?

Az Unilevel bónusz változásait több tényező is befolyásolhatja, két gyakori ok a dinamikus tömörítés és az új tagok forgalmának hatása. Amikor a fókusz az új csapattagok belépésén van, az általános forgalom nőhet, ami magasabb Gyorsstart bónuszokat eredményezhet, de ez nem feltétlenül növeli az Unilevel bónuszt. Ennek oka, hogy az új tagok rendeléseiből származó bónuszok az első 60 napban a Gyorsstart bónusz részeként kerülnek kifizetésre, ami nem befolyásolja közvetlenül az Unilevel bónuszt.

Lehetséges a hetedik szint után is Unilevel bónuszt kapni?

Igen, a doTERRA Unilevel bónuszrendszere úgy lett kialakítva, hogy folyamatosan jutalmazza a tagokat a dinamikus tömörítés révén. Ez azt jelenti, hogy a bónuszok 7 szinten át kerülnek kifizetésre, és ha egy adott szinten nincs minősített tag, a rendelések "átugranak" az alacsonyabb szinteken lévő minősítés nélküli tagokat, hogy megtalálják a következő minősített személyt. Így egy rendelés akár több szintet is átléphet, hogy eljusson oda, ahol jogosult tag áll rendelkezésre a bónusz kifizetéséhez. Ez biztosítja, hogy a jutalmakat mindig a megfelelő, minősített személyek kapják meg.

Hozzájárulnak-e a Törzsvásárlók a jutalékaimhoz?

Igen, a Törzsvásárlók által generált forgalom és hűségrendelések éppúgy hozzájárulnak a jutalékaidhoz, mint a Wellness Tanácsadók tevékenységei.

Jutalékot szerezhetek az LRP-hűségprogramban való részvétel nélkül is?

Igen, bizonyos jutalékok, mint a szintekhez kötött és kiskereskedelmi jutalékok, valamint az Unilevel szervezeti bónuszok, elérhetők anélkül is, hogy részt vennél az LRP-hűségprogramban. Elegendő egy normál vagy egyszeri rendelést leadnod a szükséges PV-értékkel a minősítéshez. Viszont a Gyorsstart és a Power of 3 bónuszokhoz hűségrendelés szükséges.

Szerezhet-e Gyorsstart (Fast Start) bónuszt egy frissen csatlakozott Wellness Tanácsadó az első 60 napban?

Igen, egy újonnan csatlakozott Wellness Tanácsadó már az első héten jogosult lehet a Gyorsstart (Fast Start) bónuszra, ha azonnali toborzással kezdi meg tevékenységét. A Gyorsstart bónusz igénybevételéhez szükséges, hogy a tanácsadó azonnal létrehozza hűségrendelését, fenntartsa a sablonját 100 PV felett és a következő hónapban legalább 100 PV értékű rendelést adjon le.

Alkalmaznak tömörítést a Gyorsstart (Fast Start) bónusznál, mint az Unilevel esetében?

Nem, a Gyorsstart (Fast Start) bónusz más elven működik. Ebben az esetben a bónusz mind a három szponzorálói szint számára kifizetésre kerül, feltéve, hogy mindenki megfelelt a minősítési követelményeknek.

Jogosult vagyok jutalékra, ha külföldi Wellness Tanácsadókat toborzok?

Igen, a doTERRA globális jutalékrendszere lehetővé teszi, hogy a különböző országokban toborzott csapattagjaid után is jutalékot szerezz.